Sunday, November 8, 2009

クシング (aka Cushing hall - my second home at ND)

クシング の となり に Fitzpatrick と  Law School が あります。
クシング の なか に study space が あります。
クシング の ちかく に Debartolo が あります。
クシング の まい に Reilly Hall が あります。
クシングは ふるい たてもの です。
クシングは おおきい たてもの です。

this is basically what I did today:

クシング に いきました。
クシングで べんきょしました。
クシングで のみました。
クシングで たべました。
クシングで ねました。

my life exists around Cushing Hall - tis the fate of being an engineering major. I feel that I spend more time there than in my own dorm room. Such is life though.

3 Comments:

Blogger Hana said...

いつもクッシングにいますね? どうして(why)いきますか?

November 18, 2009 at 6:54 AM  
Blogger PGA8911 said...

そですか。カニンハムさんのせい つまらない ありますか。

November 18, 2009 at 8:18 AM  
Blogger Angela F said...

カニンハムさんは とても いそがしかったです。I only have one class in Cushing so far, but I will have more next year if I stay an こうがくのせんこう。

November 19, 2009 at 6:02 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home